legaro


legaro

Zamówienie i wysyłka towaruPoczta

Jak kupować ?

Informacje o dostępności towaru

Towar oznaczony jako "Dostępny" - produkt dostępny od ręki, jest aktualnie w magazynie sklepu.
Przekazanie go do wysyłki następuje bez zbędnej zwłoki, maksymalnie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Towar oznaczony "NA ZAMÓWIENIE (biuro@legaro.pl) po dokonaniu przedpłaty" - produkt dostępny po złożeniu zamówienia, dokonaniu przedpłaty i dostarczeniu go przez dostawcę do sklepu.
Sklep monitoruje aktualną dostępność takiego towaru u dostawców.

Z uwagi na różne terminy dostarczania produktów do sklepu trudno jest dokładnie określić termin ich wysłania
do Klienta. Po złożeniu zamówienia Klient zostanie poinformowany przez sklep o maksymalnym terminie dostawy.
W przypadku uzyskania od dostawcy/producenta informacji o niedostępności towaru, sklep zwraca Klientowi przekazaną przedpłatę w możliwie najszybszym terminie, bez kosztów po stronie Klienta.

Przyjęcie zamówienia

Zamówienia w sklepie Legaro.pl przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej sklepu.
Wyjątek stanowią produkty NA ZAMÓWIENIE (patrz wyżej) - zamówienia na takie produkty przyjmowane są na e-mail: biuro@legaro.pl

Adres Klienta nie musi być identyczny z adresem dostarczenia przesyłki.
Sugerujemy, o ile to możliwe, podanie adresu do pracy (wraz z nazwą firmy) oraz wszelkich wskazówek,
które ułatwią przewoźnikowi zlokalizowanie odbiorcy.

Ważną informacją jest numer telefonu Klienta, dzięki któremu może skontaktować się z nim kurier dostarczający przesyłkę lub Poczta Polska (powiadomienie o oczekiwaniu przesyłki w danej placówce pocztowej).
Na paczce zawsze podajemy numer telefonu składającego zamówienie, jednak nie jest regułą kontakt telefoniczny przewoźnika z odbiorcą paczki. Numer telefonu nie jest weryfikowany przez sklep.

Sklep zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówienia wzbudzającego wątpliwości lub takiego, w którym nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe.
W przypadku braku wpływu płatności w ciągu 5 (pięciu) dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Klienta, zamówienie zostaje anulowane.
Istnieje możliwość przedłużenia terminu zapłaty po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu.

Rejestracja w sklepie nie jest warunkiem koniecznym dla złożenia zamówienia, jednak zalecamy ją Klientom, gdyż daje ona możliwość m.in. przeglądania historii swoich zakupów, zbierania punktów lojalnościowych i otrzymywania bonów rabatowych uprawniających do zniżki przy składaniu następnych zamówień.

Sposoby i koszty wysyłki

Opłaty za dostawę towaru bezwzględnie podawane są przez sklep podczas składania zamówienia przez Klienta.
Koszty opakowania i przekazania do wysyłki wliczone są do kosztów dostawy. Podane ceny są cenami brutto.

Przy odbiorze towaru w siedzibie sklepu, Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, jednakże prosimy
o umówienie terminu przybycia.

Zalecamy zakup kilku produktów w jednym zamówieniu, aby uniknąć powielania kosztów dostawy.
Nie zawsze możemy grupować dwa osobne zamówienia od tego samego Klienta, gdyż po otrzymaniu zamówienia
i dokonaniu płatności przekazanie przez sklep towaru do wysyłki następuje bez zbędnej zwłoki.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zaklejona jest taśmą odporną na warunki atmosferyczne. Produkty są unieruchomione i zabezpieczone sztywnymi wkładkami kartonowymi.
Prosimy o sprawdzenie przy odbiorze przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
W takim wypadku należy przy kurierze spisać protokół szkody. Protokół ten jest podstawą do wszczęścia procedury reklamacyjnej. Bliższe informacje zawarte zostały w regulaminie sklepu.

Przysługujące Klientowi prawo zwrotu towaru lub nadpłaty - realizowane są na podstawie regulaminu sklepu, opartego na obowiązujących przepisach prawa.
Przypominamy, że sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Masz 10 dni na zwrot towaru i nie pytamy "dlaczego?"
<tutaj pobierz formularz zwrotu/wymiany towaru>

Tabela z niezbędnymi informacjami o aktualnych przewoźnikach współpracujących ze sklepem Legaro.pl:

 Tabela kosztów wysyłki LEGARO.PL


Towar wysyłamy w ciągu 24h od wpłaty.


W przypadku przesyłek kurierskich oraz priorytetowych PP:
jeśli potwierdzenie Twojej płatności wpłynie do godziny 12:00 dnia roboczego, jeszcze tego samego dnia zamówienie będzie przygotowane i nadane, a następnego dnia roboczego możesz spodziewać się dostawy.

<Sprawdź, kiedy dojdzie Twój przelew?>(konto sklepu w ALIOR BANKU)

Twoja paczka dotrze na czas.

 

Stan realizacji zamówienia

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Śledzenie przesyłek

Klient może śledzić przesyłkę za pomocą unikalnego numeru nadawczego, dzięki któremu w każdej chwili można ją zlokalizować. Klient otrzymuje ze sklepu numer i nazwę dostawcy wiadomością e-mail po nadaniu przesyłki.

Strony internetowe przewoźników służące do śledzenia przesyłek:

Inne strony do śledzenia przesyłek:

www.gdziejestpaczka.pl

www.sledzeniepaczek.pl

 

strona główna sklepu strona główna | bezpieczne płatności | kontakt | programy lojalnościowe | regulamin | mapa strony mapa sklepu

 

promocje | nowe produkty | najczęściej kupowane |dodaj do ulubionych dodaj do ulubionych

 


Życzymy udanych zakupów!

Dziękujemy za Państwa zaufanie!

 

Zespół Legaro.pl   Życzymy udanych zakupów!


*****UWAGA***

Z uwagi na aktualnie zawieszoną działalność gospodarczą
- nie ma możliwości składania zamówień i wystawiania dokumentów sprzedaży.

Zobacz nasze Aukcje

WYSYŁKA

Produkt wysyłamy w ciągu 24h od wpłaty !

DOSTAWA GRATIS
przy zakupach od 400 zł


KURIER 17 zł

PRZESYŁKA POCZTOWA od 11 zł

DOWÓZ W GDAŃSKU 11 zł

OSOBISTY ODBIÓR
W GDAŃSKU
0 zł

Ostatnie posty

  • Nowości 2014 Lego DUPLO 2014-01-28 13:17:44 W nowym 2014 roku zmieniają się opakowania produktów serii DUPLO....
  • LEGO MINECRAFT 2013-09-05 17:52:16 LEGO MINECRAFT to połączenie klocków LEGO z kultową grą MINECRAFT. W...
zobacz wszystkie


Newsletter